Ռադիո Մարիամ
#
LIVE

Ընտանիք և կրթություն

Ընտանիքը հասարակությունն է մանրակերտ ձևի մեջ, որի ամբողջականությունից է կախված ամբողջ մարդկային մեծ հասարակության անվտանգությունը։

ԹՈՂԱՐԿՈՒՄՆԵՐ

  • Աստրախանի հայ աշուղական կենտրոնը
    Աստրախանի հայ աշուղական կենտրոնը
    17 Feb, 2025

    Հայ աշուղական կենտրոնները, որոնք գտնվում էին Հայաստանից դուրս։ Աստրախանի հայկական համայնքը և նրանում գործած աշուղական կենտրոնը։ Փաստերը և խոր ուսումնասիրության անհրաժեշտությունը։
      Զրուցում ենք երաժշտագետ, ՀՀ ԳԱԱ Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոնի ավագ գիտաշխատող, Երևանի Կոմիտասի անվան պետական կոնսերվատորիայի Գյումրիի մասնաճյուղի տնօրենի պաշտոնակատար Հասմիկ Հարությունյանի հետ։

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  • Մարդու իրավունքների պաշտպանությունը Հայաստանում
    Մարդու իրավունքների պաշտպանությունը Հայաստանում
    21 Jan, 2025

     Ինչպիսի՞ փոփոխություններ կան Հայաստանում վերջին տարիներին այս ասպարեզում։ Ովքե՞ր են հատկապես ենթարկվում իրավունքների ոտնահարման։ Ինչի՞ հետևանք է ագրեսիան, և հատկապես ովքե՞ր են դիմում ագրեսիայի։ Որքանո՞վ են պաշտպանված կնոջ իրավունքները։ Որոշ բացասական կարծրատիպեր բխում են մեր ազգային արժեհամակարգի՞ց, թե՞ ներմուծված են օտար մշակույթներից։
     Այս և այլ հարցերի շուրջ զրուցում ենք հետաքննող լրագրող, մարդու իրավունքների փորձագետ Ադրինե Թորոսյանի հետ։

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  • Մանկավարժության դեմ ծառացած մարտահրավերները մեր օրերում
    Մանկավարժության դեմ ծառացած մարտահրավերները մեր օրերում
    08 Jan, 2025

     Աշակերտներն այսօր մեծ մասամբ հակված չեն սովորելու և կարդալու։ Մանկավարժների համար դժվար է այսօրվա սերնդի ուշադրությունը կենտրոնացնել դասի ու գիտելիքի վրա։
     Որո՞նք են այս խնդրի պատճառները։ Ինչպիսի՞ն պետք է լինեն այսօրվա մանկավարժական մոտեցումները։ Ինչպե՞ս երեխայի մոտ հետաքրքրություն առաջացնել դասի ու ընթերցանության նկատմամբ, հավատ ու ինքնավստահություն՝ սեփական անձի ու կարողությունների հանդեպ։
     Մեզ հետ զրույցում ծնողական մի դիրքորոշում է ներկայացնում հինգ երեխաների մայր Նարինե Ապոյանը։

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  • Չափավորությունը ճաշակի արտահայտություն է
    Չափավորությունը ճաշակի արտահայտություն է
    28 Nov, 2024

    Ի՞նչ է ճաշակը, ինչպե՞ս է այն արտահայտվում։ Անճաշակությո՞ւն, թե՞ ցածր ճաշակ։ Ի՞նչ առնչություն ունի չափավորությունը ճաշակի հետ։ Փոխվո՞ւմ է արդյոք ճաշակը ժամանակի ընթացքում։ Լինո՞ւմ է արդյոք ազգային ճաշակ։
     Այս և այլ հարցերի շուրջ զրուցում ենք նկարիչ, ՀՀ մշակույթի վաստակավոր գործիչ, պրոֆեսոր Սուսաննա Մկրտչյանի հետ։

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  • Մանկավարժական մոտեցումը պետք է խթանի երեխայի անհատականությունը
    Մանկավարժական մոտեցումը պետք է խթանի երեխայի անհատականությունը
    05 Nov, 2024

    21-րդ դարի մարտահրավերները առհասարակ և հատկապես հայ ուսուցիչներին։ Լուռ դասարա՞ն, թե՞ փոքր-ինչ աղմկող, բայց մտածող և վերլուծող երեխաներ։ Մանկավարժական ինչպիսի՞ մոտեցումներ կան այսօր հայկական դպրոցներում, որոնք հակամանկավարժական և մերժելի են։ Ինչպիսի՞ն է ուսուցիչների վերաբերմունքը աշակերտների սխալների նկատմամբ, պե՞տք է երեխաները վախենան սխալվելուց, թե՞ պիտի հաղթահարել այդ վախը։ Ո՞րն է ծնողի պարտականությունը՝ երեխայի ուսման գործընթացում։
     Այս և այլ հարցերի շուրջ զրուցում ենք բանասեր, հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Քնարիկ Հարոյանի հետ։

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  • «Մեր նպատակն է աշխարհի հայության միավորումը՝ խնդիրների լուծման շուրջ»
    «Մեր նպատակն է աշխարհի հայության միավորումը՝ խնդիրների լուծման շուրջ»
    05 Aug, 2024

    Ե՞րբ է հիմնադրվել «Արփա» բարեգործական հիմնադրամը, և ո՞րն է նրա նպատակը։ Ինչպիսի՞ ծրագրեր են իրականացվում և ովքե՞ր կարող են մասնակցել։ Ովքե՞ր են նրա հիմնադիրները և ի՞նչ միջոցներով են իրականացնում հիմնադրամի ծրագրերը։
      Այս և այլ հարցերի շուրջ զրուցում ենք «Արփա» բարեգործական հիմնադրամի Շիրակի մարզի պատասխանատու Խաչատուր Երիցյանի հետ։

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  •  Անկախ ֆիզիկական կարողություններից, յուրաքանչյուրն ունի հասարակության համար կարևոր առավելություններ
    Անկախ ֆիզիկական կարողություններից, յուրաքանչյուրն ունի հասարակության համար կարևոր առավելություններ
    31 Jul, 2024

     Ինչպիսի՞ աշխատանքներ են կատարվել Հայկական Կարիտասի «Նպաստել Հայաստանում բոլորի համար ներառական և համապատասխան որակյալ կրթության կայացմանը» ծրագրի իրականացման հերթական փուլում։
     Այս, ինչպես նաև իր անհատական ցուցահանդեսների և այլ հարցերի շուրջ զրուցում ենք  ծրագրի համագաղափարակիրներ Նյուրա Մուրադյանի, Էդուարդ Խաչատրյանի և Արթիկ համայնքի Անուշավան գյուղի Սուրեն Սոսյանի անվան արվեստի և սպորտի դպրոցի տնօրեն, Անուշավանի երիտասարդկան խմբի ղեկավար Մանե Վարդանյանի հետ։

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  • «Ոչ թե սպասել հարմար պահին, այլ ստեղծել հարմար պահը՝ անհրաժեշտ փոփոխության համար»
    «Ոչ թե սպասել հարմար պահին, այլ ստեղծել հարմար պահը՝ անհրաժեշտ փոփոխության համար»
    27 Oct, 2023

    Ներառական և համապատասխան կրթության ամրապնդմանն ուղղված ծրագրի շրջանակում իրականացված աշխատանքները։ Անհրաժեշտ են ոչ միայն գիտելիք, այլև ցանկություն և փորձառության հիման վրա ձևավորված հմտություն։ Հատուկ կարիքներ ունեցող և չունեցող երեխաների հետ տարվող աշխատանքների առանձնահատկությունները։
     Լուծված խնդիրները և առաջիկայում նախատեսվող անելիքները։
     Այս և աայլ հարցերի շուրջ զրուցում ենք Հայկական Կարիտաս բարեսիրական հասարաակական կազմակերպության Գյումրիի «Փոքրիկ իշխան» երեխաների սոցիալական կենտրոնի համակարգող Աննա Մարտիրոսյանի և «Նպաստել Հայաստանում բոլորի համար ներառական և համապատասխան որակյալ կրթության կայացմանը ծրագրի սոցիալական աշխատող Ազատուհի Ֆարաջյանի հետ։

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  • Որակյալ կրթությունը բոլորի համար է
    Որակյալ կրթությունը բոլորի համար է
    05 Jun, 2023

     Ներառական կրթության ինչպիսի՞ ծրագիր էր իրականացվել նախորդ տարիներում և ո՞ր կրթօջախներում․ նախանշված նպատակներ և ձեռքբերումներ։ Ո՞ւմ հետ են անցկացվել աշխատանքները։ Ներառական կյանքը՝ որպես ներառական հասարակական կյանքի հիմք։
     Այս և այլ հարցերի շուրջ զրուցում ենք Հայկական Կարիտասի «Նպաստել Հայաստանում բոլորի համար ներառական և համապատասխան որակյալ կրթության կայացմանը» ծրագրի ղեկավար Սիրանույշ Մինասյանի հետ։

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  • Ո՞րն է զորավար Անդրանիկի ամբողջական կերպարը
    Ո՞րն է զորավար Անդրանիկի ամբողջական կերպարը
    29 May, 2023

    Հանրությանը քիչ հայտնի կամ բոլորովին անհայտ ինչպիսի՞ մանրամասներ, քողարկված դրվագներ կան զորավար Անդրանիկի կյանքի և գործունեության մասին, որոնք ինչ-ինչ պատճառներով թողնվել են ստվերում։ Ինչպե՞ս է զորավարի կերպարի մեջ այդ բացը լրացնում «Անդրանիկը և Հայաստանի հանրապետության ծնունդը» ֆիլմը։ Վերջինիս ստեղծման շարժառիթը և ընթացքը։ Որո՞նք են Անդրանիկին հաղթական զորավար և համաժողովրդական առաջնորդ դարձնող անձնային հատկանիշները։

     Զրուցում ենք ֆիլմի հեղինակ Դավիթ Ստեփանյանի հետ։

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  •  Ի՞նչ դեր ունեն հավատն ու հոգևոր արժեքները մարդու կյանքում
    Ի՞նչ դեր ունեն հավատն ու հոգևոր արժեքները մարդու կյանքում
    23 May, 2023

    Այսօր մեզ շրջապատող աշխարհը շատ արագ է փոփոխվում։ Ինչպե՞ս կրթել երեխային, որպեսզի երեխան չհեռանա ազգային և հոգևոր արժեքներից, բայց և կարողանա գտնել իր տեղը ու հաղթահարել դժվարությունները։ Լուսինեն կիսվում է իր փորձով։ 

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  • Իրանահայ համայնքն այսօր և վաղը
    Իրանահայ համայնքն այսօր և վաղը
    19 May, 2023
    Իրանահայ համայնքը նոսրանում է: Հայկական դպրոցներն ու մշակութային կենտրոնները՝ փակվում կամ միավորվում: Ի՞նչ մտահոգություններ ունի այսօր իրանահայը, ինչու՞ է հեռանում ծննդավայրից: Այս և այլ հարցերի մասին զրուցում ենք Իրանի խորհրդարանի պատգամավոր Արա Շահվերդյանի հետ: 
    Թողարկման առաջին հատվածում պատմական փոքրիկ անդրադարձ ենք կատարում իրանահայ համայնքին: 
    ԱՎԵԼԻՆ

Օրվա Ավետարան

«Օգոստոս 2025
ԵկԵքՉրՀգՈւրՇբԿր
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
1234567
12 August 2025
Աղոթք չկա

ՀԱՃԱԽԱԿԻ ՏՐՎՈՂ ՀԱՐՑԵՐ

Ինձ հետաքրքիր է, թե ինչու են քահանաները պատարագի ժամանակ ավետարանական տեքստերը մի տեսակ երգելով կարդում։
Հարցնում է՝ Հրաչ Մազմանյան
08.04.2025
Վերջերս կարդացի Հովհան Մանդակունու ճառը թատրոնների և թատերական խաղեր այցելով մարդկանց մասին, որտեղ շատ խիստ էր արտահայտվում։ Ու անդրադարձա նաև, որ այսօր էլ հոգևորականները սովորաբար թատրոն չեն գնում։ Ի՞նչ վատ բան կա թատրոնի մեջ,
Հարցնում է՝ Վալյա Նազարյան
08.03.2025
Ես հիշում եմ, որ մայրս և իր սերնդակից կանայք սովորություն ունեին սուրճի բաժակ նայելու։ Բայց հետո իմացա, որ դա Աստծո համար ընդունելի չէ։ Կբացատրե՞ք՝ ինչու։
Հարցնում է՝ Մարիամ Հակոբյան
07.28.2025
Հայտնի է, որ Վարդավառը հեթանոսական տոն է՝ կապված ջրի և նրա հովանավոր Աստղիկ դիցուհու պաշտամունքի հետ։ Իսկ ինչպե՞ս է կապվում այն քրիստոնեության ու Պայծառակերպության հետ և այժմ ի՞նչ խորհուրդ ունի միմյանց վրա ջուր լցնելը։
Հարցնում է՝ Էվելինա Մարգարյան
07.28.2025
Ինչո՞ւ Հիսուս պայծառակերպվեց։
Հարցնում է՝ Սամվել Փահլեվանյան
07.26.2025
Հին կտակարանի մեջ Սամսոնի կերպարը արդյո՞ք առասպելական չէ, որի ուժը մազերի մեջ էր։ Մի՞թե դա ավելի շատ դիցաբանական կերպար չի հիշեցնում։
Հարցնում է՝ Լիդա Զաքարյան
07.21.2025
Հայր Անտոն, վաղուց ձեր խոսքում լսել էի այն մասին, որ Հիսուսը հավասարապես աստված է և մարդ։ Ինձ հետաքրքիր է, թե ինչու խաչելության ժամանակ, երբ նա արդեն խաչի վրա էր, ասում է «Աստված իմ, ինչո՞ւ ինձ լքեցիր»։ Ինչո՞ւ է այդպես ասում, երբ ինքն էլ Աստված էր։ Եւ ինչ
Հարցնում է՝ Վիկտոր Մովսիսյան
07.20.2025
Երբ Հիսուսին տանում են Պիղատոսի մոտ, հարցնում է նրան՝ «Դո՞ւ ես հրեաների թագավորը»։ Սա երկու պատասխան է ենթադրում․ կամ պիտի ասեր՝ Այո, ես եմ, կամ պիտի ասեր՝ Ոչ, ես չեմ։ Ինչու է ասում․ «Դո՛ւ ասացիր»։
Հարցնում է՝ Բելլա Մովսիսյան
07.19.2025
Ինձ հետաքրքիր է Աստվածաշնչի «Սողոմոնի իմաստնություն» գիրքը․ այն որոշ հրատարակություններում ընդգրկված չէ։ Հետաքրքիր է, թե ինչու։
Հարցնում է՝ Քնարիկ Թադևոսյան
07.07.2025
Ես միշտ կասկածների մեջ եմ՝ ճիշտը երեխային մկրտելն է, երբ դեռ նա ոչինչ չի գիտակցո՞ւմ, թե՞ նրան տալ մեր կրոնի ու հավատքի մասին գիտելիքներ և թողնել, որ ինքը գիտակցաբար որոշի մկրտվել։
Հարցնում է՝ Համլետ Ստեփանյան
07.06.2025
Դիտել բոլորը