Ռադիո Մարիամ
#
LIVE

Բիզնես պլան

Երբևէ եղել է՞, որ ձանձրանաք շուկայում առաջարկվող մարքեթինգային գրքերից, ձեռնարկներից կամ ուղեցույցներից։ «ԲԻԶՆԵՍ ՊԼԱՆ» հաղորդաշարը առաջարկում է նոր լուծումներ, մեր երկրում և համաշխարհային շուկայում աշխատող մոդելներ։ 

ԹՈՂԱՐԿՈՒՄՆԵՐ

  • Անվճար կրթության հնարավորություն՝ արցախցիների համար
    Անվճար կրթության հնարավորություն՝ արցախցիների համար
    29 Nov, 2023

    Ռադիո Մարիամի տաղավարում այս անգամ հյուրընկալել ենք IT Holic կրթական հարթակի մարքեթինգի բաժնի ղեկավար Մանե Մկրտչյանին։ 

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  • Ինչպե՞ս գրավել հաճախորդին և անվճար առաջխաղացնել բլոգը. 5 խորհուրդ Նանայից
    Ինչպե՞ս գրավել հաճախորդին և անվճար առաջխաղացնել բլոգը. 5 խորհուրդ Նանայից
    09 Aug, 2023

     Էքպերտային բլոգեր Նանա Հովհաննիսյանի հետ զրուցել ենք հաճախորդների, ներանց ներգրավելու և բլոգը ճիշտ ու գրագետ վարելու մասին։  

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  • «Չպետք է վախենալ սխալվելուց, որովհետև որքան շուտ անես սխալը, այնքան շուտ կանես ճիշտը»․ Նանա Հովհաննիսյան
    «Չպետք է վախենալ սխալվելուց, որովհետև որքան շուտ անես սխալը, այնքան շուտ կանես ճիշտը»․ Նանա Հովհաննիսյան
    28 Jul, 2023

     Ինչպե՞ս առաջին նախադասությամբ գրավել լսարանի ուշադրությունը և ցույց տալ, թե ինչ կսովորի հաճախորդը մեր բլոգում, իսկ երբևէ մտածե՞լ եք՝ ինչպե՞ս բոլորովին անվճար ապահովել մասնագիտական բլոգի առաջխաղացումը։ Էքսպերտային բլոգեր Նանա Հովհաննիսյանը կիսվում է իր փորձով։

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  • Էջի վիզուալը՝ օնլայն եկամտում մեծ դեր է խաղում
    Էջի վիզուալը՝ օնլայն եկամտում մեծ դեր է խաղում
    18 May, 2023

    Բիզնես պլանի շրջանակներում մենք բազմիցս համոզվել ենք, թե բիզնեսի համար որքան կարևոր է գրագետ փաթեթավորված և ներկայանալի սոցիալական էջեր ունենալը։ SMM մասնագետ Արուսիկ Անդրեասյանի հետ զրուցել ենք սոցիալական ցանցերը հնարավորինս խելամտորեն կիրառելու, և դրանց պրոդուկտիվությունը բարձրացնելու մեխանիզմների մասին։

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  • Մեդիայի ազդեցությունը երեխայի հոգեկան առողջության վրա
    Մեդիայի ազդեցությունը երեխայի հոգեկան առողջության վրա
    03 May, 2023

    Այսօր համացանցում կարելի է հանդիպել այնպիսի նյութերի, որոնք բնույթով կարող են լինել ահաբեկող, տագնապ հարուցող,  տրավմատիկ: Իսկ, թե ինչպես կարող է մեդիայում նմանօրինակ նյութերի լուսաբանումը անդրադառնալ երեխայի հոգեբանության վրա, պարզաբանում է Փսի Լայֆ հոգեբանական աջակցման կենտրոնի ղեկավար, հոգեբան Լիլիթ Խաչատրյանը: 

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  • Հնարավո՞ր է վաճառել ցանկացած պրոդուկտ
    Հնարավո՞ր է վաճառել ցանկացած պրոդուկտ
    28 Apr, 2023

    Երբևէ հետաքրքրե՞լ է՝ ինչպես են ընկերություններն ընտրում բիզնեսին համապատասխան SMM մասնագետ, և արդյոք հնարավո՞ր է վաճառել ցանկացած պրոդուկտ։ Umba training-ի համահիմնադիր տնօրեն Նարեկ Սումբաթյանը կիսվում է իր փորձով։

     
    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  • Բրենդի ճանաչելիությունը մարքեթինգի կարևոր քայլերից է․ Քրիստինա Բաղդասարյան
    Բրենդի ճանաչելիությունը մարքեթինգի կարևոր քայլերից է․ Քրիստինա Բաղդասարյան
    18 Apr, 2023

    Մարքեթինգում հաճախ են հանդիպում խոչընդոտներ ու խնդիրներ, որոնք, թվում է, կանխելը բարդ է, իսկ կառավարելը՝ անհնար։ Շատ գործարարներ վստահեցնում են, որ այդ խնդիրների դեմ ոչ մի գրքում չկա նշված հստակ պատասխան, սակայն լավագույն լուծումն է լսել այն մարդկանց, ովքեր պատրաստ են կիսվելու իրենց փորձով։ A wood-ի հիմնադիր, թվային մարքեթինգի մասնագետ Քրիստինա Բաղդասարյանը պատմում  է խոչընդոտներին հակազդելու իր մեթոդների և բրենդի՝ ներկայանալի լինելու կարևորության մասին։

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  • Թվային մարքեթինգ․ Ինչպե՞ս հասկանալ թիրախային լսարանի կարիքներն ու պահանջները
    Թվային մարքեթինգ․ Ինչպե՞ս հասկանալ թիրախային լսարանի կարիքներն ու պահանջները
    07 Apr, 2023

    Թվային մարքեթինգն ունի ռազմավարոության տեսակներ, որոնք օգնում են մասնագետին հնարավորինս բարձր նշաձողի վրա պահել բիզնեսի գրանցած արդյունքները։ Ինչպե՞ս մշակել բիզնես-ռազմավարություն և ճիշտ գնահատել թիրախային լսարանի կարիքները։ Բիզնես պլանի հյուրն է թվային մարքեթոլոգ Արփինե Փանոսյանը։ 

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  • Բիզնես պլանավորումը՝ շուկայում ամուր հիմքեր ունենալու մեխանիզմ
    Բիզնես պլանավորումը՝ շուկայում ամուր հիմքեր ունենալու մեխանիզմ
    28 Mar, 2023

    Նկատե՞լ եք, որ հաճախ հանդիպում ենք նորաբաց սպասարկման կենտրոնների, որոնք, սակայն, ամիսներ անց դադարում են գործել։ Բիզնես խորհրդատուները նշում են, որ պատճառը բիզնեսում պլանավորման բացակայությունն է։ Ստացվում է՝ եթե դու չունես հստակ բիզնես պլան ամսվա կամ 1 տարվա կտրվածքով, ապա՝ հավանականությունը մեծ է, որ կձախողես ճգնաժամային իրավիճակներում։ Բիզնես խորհրդատու Ասյա Այվազյանը պատմում է բիզնեսում հաճախ թույլ տրվող սխալների և գրագետ բիզնես պլան կազմելու տարբերակների մասին 

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  • Ճիշտ և գրագետ էջի վիզուալը կարող է ապահովել բիզնեսի հաջողությունը օնլայն հարթակում․ Անահիտ Գրիգորյան
    Ճիշտ և գրագետ էջի վիզուալը կարող է ապահովել բիզնեսի հաջողությունը օնլայն հարթակում․ Անահիտ Գրիգորյան
    20 Mar, 2023

    Անգամ ամենահայտնի ընկերություններն այսօր փորձում են իրենց լավագույնս դրսևորել սոցիալական ցանցերում։ Պատճառն այն է, որ համացանցն այսօր հնարավորություն է ընձեռում բիզնեսի ճանաչելիության մեծացման համար։ Իսկ, թե ինչպես օնլայն հարթակում լինել հնարավորինս ներկայանալի, մանրամասնում է SMM մասնագետ, մարքեթոլոգ Անահիտ Գրիգորյանը

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  • Քոփիրայթինգ․ Տեքստեր, որոնք բերում են վաճառքներ
    Քոփիրայթինգ․ Տեքստեր, որոնք բերում են վաճառքներ
    27 Feb, 2023

    Եթե ուզում ես հասցնել ու քայլել ժամանակին զուգահեռ, ապա պետք է պատրաստ լինես նոր մարտահրավերների և երիտասարդ մասնագիտությունների հետ առնչվելուն։ Ո՞րն է քոփիրայթեր դառնալու առաջին քայլը, և ո՞ր տեքստերն են, որոնք օգնում են վաճառել մեր պրոդուկտը կամ ծառայությունը։ Քոփիրայթինգի, դրա տեսակների ու մասնագիտական նրբությունների մասին զրուցել ենք SMM մասնագետ, քոփիրայթեր Անի Զոհրաբյանի հետ։

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  • Ճիշտ կամ աշխատող գովազդներ
    Ճիշտ կամ աշխատող գովազդներ
    20 Jan, 2023
    Սովորաբար բիզնեսով զբաղվող շատ անհատներ հաճախ բողոքում են, որ օնլայն հարթակներում իրենց կողմից միացված գովազդներն արդյունք չեն տալիս։ Ինչո՞ւ է սա տեղի ունենում: Բիզնես պլանի հյուրն է Gen Z Academy-ի հիմնադիր, մարքեթոլոգ Լյուսի Պողոսյանը:

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ

Օրվա Ավետարան

«Օգոստոս 2025
ԵկԵքՉրՀգՈւրՇբԿր
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
1234567
12 Օգոստոսի 2025
00:00
 

ՀԱՃԱԽԱԿԻ ՏՐՎՈՂ ՀԱՐՑԵՐ

Ինձ հետաքրքիր է, թե ինչու են քահանաները պատարագի ժամանակ ավետարանական տեքստերը մի տեսակ երգելով կարդում։
Հարցնում է՝ Հրաչ Մազմանյան
08.04.2025
Վերջերս կարդացի Հովհան Մանդակունու ճառը թատրոնների և թատերական խաղեր այցելով մարդկանց մասին, որտեղ շատ խիստ էր արտահայտվում։ Ու անդրադարձա նաև, որ այսօր էլ հոգևորականները սովորաբար թատրոն չեն գնում։ Ի՞նչ վատ բան կա թատրոնի մեջ,
Հարցնում է՝ Վալյա Նազարյան
08.03.2025
Ես հիշում եմ, որ մայրս և իր սերնդակից կանայք սովորություն ունեին սուրճի բաժակ նայելու։ Բայց հետո իմացա, որ դա Աստծո համար ընդունելի չէ։ Կբացատրե՞ք՝ ինչու։
Հարցնում է՝ Մարիամ Հակոբյան
07.28.2025
Հայտնի է, որ Վարդավառը հեթանոսական տոն է՝ կապված ջրի և նրա հովանավոր Աստղիկ դիցուհու պաշտամունքի հետ։ Իսկ ինչպե՞ս է կապվում այն քրիստոնեության ու Պայծառակերպության հետ և այժմ ի՞նչ խորհուրդ ունի միմյանց վրա ջուր լցնելը։
Հարցնում է՝ Էվելինա Մարգարյան
07.28.2025
Ինչո՞ւ Հիսուս պայծառակերպվեց։
Հարցնում է՝ Սամվել Փահլեվանյան
07.26.2025
Հին կտակարանի մեջ Սամսոնի կերպարը արդյո՞ք առասպելական չէ, որի ուժը մազերի մեջ էր։ Մի՞թե դա ավելի շատ դիցաբանական կերպար չի հիշեցնում։
Հարցնում է՝ Լիդա Զաքարյան
07.21.2025
Հայր Անտոն, վաղուց ձեր խոսքում լսել էի այն մասին, որ Հիսուսը հավասարապես աստված է և մարդ։ Ինձ հետաքրքիր է, թե ինչու խաչելության ժամանակ, երբ նա արդեն խաչի վրա էր, ասում է «Աստված իմ, ինչո՞ւ ինձ լքեցիր»։ Ինչո՞ւ է այդպես ասում, երբ ինքն էլ Աստված էր։ Եւ ինչ
Հարցնում է՝ Վիկտոր Մովսիսյան
07.20.2025
Երբ Հիսուսին տանում են Պիղատոսի մոտ, հարցնում է նրան՝ «Դո՞ւ ես հրեաների թագավորը»։ Սա երկու պատասխան է ենթադրում․ կամ պիտի ասեր՝ Այո, ես եմ, կամ պիտի ասեր՝ Ոչ, ես չեմ։ Ինչու է ասում․ «Դո՛ւ ասացիր»։
Հարցնում է՝ Բելլա Մովսիսյան
07.19.2025
Ինձ հետաքրքիր է Աստվածաշնչի «Սողոմոնի իմաստնություն» գիրքը․ այն որոշ հրատարակություններում ընդգրկված չէ։ Հետաքրքիր է, թե ինչու։
Հարցնում է՝ Քնարիկ Թադևոսյան
07.07.2025
Ես միշտ կասկածների մեջ եմ՝ ճիշտը երեխային մկրտելն է, երբ դեռ նա ոչինչ չի գիտակցո՞ւմ, թե՞ նրան տալ մեր կրոնի ու հավատքի մասին գիտելիքներ և թողնել, որ ինքը գիտակցաբար որոշի մկրտվել։
Հարցնում է՝ Համլետ Ստեփանյան
07.06.2025
Դիտել բոլորը