Ռադիո Մարիամ
#
LIVE
Փոփոխվող հանգամանքներ, զարգացման մնայուն նպատակ․  Գյումրու թիվ 10 դպրոցի ֆենոմենը

Փոփոխվող հանգամանքներ, զարգացման մնայուն նպատակ․ Գյումրու թիվ 10 դպրոցի ֆենոմենը

Գյումրու թիվ 10 հիմնական դպրոցը հիմնադրվել է 1936 թ.-ին: 1962-ից Հայաստանի ազգային կրթության նախարարության հրահանգով վերաձեւավորվել է ֆրանսերենի խորացված ուսուցմամբ դպրոցի: Դպրոցը, որպես ֆրանսիական թեքումով ուսումնական հաստատություն, միշտ մեծ համբավ է ունեցել:

-Դպրոցի վերելքի տարիները: Ի ՞նչը նպաստեց դպրոցի մեծ համբավ ունենալուն:

-Ֆրանսերեն սովերելու, լեզվի նկատմամբ սեր ու հետաքրքրություն առաջացնելու ի՞նչ հնարավորություններ, ի՞նչ պայմաններ է ստեղծել դպրոցն այսօր  աշակերտների համար:

-Ֆրանսերենի խորացված ուսուցումը ի՞նչ է ենթադրում, ի՞նչ մեթոդաբանությամբ են սովորում լեզուն աշակերտները:

Էլի դպրոցներ կան, որտեղ ֆրանսերենն է որպես օտար լեզու դասավանդվում, ֆրանսերենը խորացված է ուսումնասիրվում, ո՞րն է թիվ 10 դպրոցի առանձնահատկությունը:

-Նոր թափ հաղորդելու, ֆրանսերենը կարեւոր, նախընտրելի դարձնելու ուղղությամբ ի՞նչ պետք է արվի, ի՞նչ ծրագրեր են անհրաժեշտ  իրականացնել:

-Ի՞նչ միջոցառումներ է իրականացնելու դպրոցը ֆրանկոֆոնիայի օրերի շրջանակներում:

-Ընդհանրապես ֆրանսերենով անցկացվող միջոցառումներն ի՞նչ ազդեցություն են թողնում կրթական գործունեության վրա, եւ առհասարակ ի՞նչ տրամադրություններ է առաջացնում:

Հարցազրույց Գյումրու թիվ 10 հիմնական դպրոցի տնօրեն Լիանա Վարդանյանի հետ:

Օրվա Ավետարան

30 November 2025
Աղոթք չկա

ՀԱՃԱԽԱԿԻ ՏՐՎՈՂ ՀԱՐՑԵՐ

Ինչո՞ւ է Աստված հին կտակարանում հրամայում սպանել, իսկ նոր կտակարանում՝ քարոզում սեր։
Հարցնում է՝ Վերոնիկա Կատունյան
11.17.2025
Ինչո՞ւ աղոթել եւ խնդրել սրբերի միջնորդությունը, այլ ոչ ուղղակի դիմել հենց Աստծուն։ Եթե մենք աղոթում ենք սրբերին, դա պաշտամունք կարո՞ղ է համարվել։
Հարցնում է՝ Վերոնիկա Կատունյան
11.17.2025
Ինչո՞ւ է ցավը հաճախ լինում մարդկանց աճի միակ ճանապարհը։
Հարցնում է՝ Վերոնիկա Կատունյան
11.17.2025
Ինչպե՞ս հասկանալ, որ հոգեւորականները ճիշտ են առաջնորդում, ոչ թե իրենց կարծիքները բերում որպես ճշմարտություն։
Հարցնում է՝ Վերոնիկա Կատունյան
11.17.2025
Ինչո՞ւ են Աստծուն մոտ մարդիկ ավելի շատ տառապում, քան առանց Աստված ապրողները (օրինակ, սրբերը շատ ավելի են տառապել, քան անօրինություն անողները)։
Հարցնում է՝ Վերոնիկա Կատունյան
11.17.2025
Ինչո՞ւ էր երբեմն-երբեմն Հիսուս արգելում, որ պատմեն իր հրաշքների մասին։
Հարցնում է՝ Վերոնիկա Կատունյան
11.17.2025
Ինչո՞ւ է Աստված ինձ (որ աշխատում եմ աստվածահաճո ապրել), եւ մարդասպան չարագործին սիրում հավասարաչափ։
Հարցնում է՝ Վերոնիկա Կատունյան
11.17.2025
Ինչո՞ւ Սողոմոնը, որ իմաստուն մարդ էր, չնայած իր իմաստությանը ընկավ, կռապաշտության մեջ։
Հարցնում է՝ Վերոնիկա Կատունյան
11.17.2025
Կարո՞ղ է մարդը գտնել իր կյանքի իմաստը կրոնական շրջանակից դուրս։
Հարցնում է՝ Վերոնիկա Կատունյան
11.10.2025
Եթե Աստված անսահման սիրող է, ինչպե՞ս է նրա սերը համատեղվում հավերժական պատժի (դժողքի) հետ։
Հարցնում է՝ Վերոնիկա Կատունյան
11.10.2025
Դիտել բոլորը