Ընտանիք և կրթություն
Ընտանիքը հասարակությունն է մանրակերտ ձևի մեջ, որի ամբողջականությունից է կախված ամբողջ մարդկային մեծ հասարակության անվտանգությունը։
ԹՈՂԱՐԿՈՒՄՆԵՐ
- ԱՎԵԼԻՆՄանկավարժության դեմ ծառացած մարտահրավերները մեր օրերում08 Jan, 2025
Աշակերտներն այսօր մեծ մասամբ հակված չեն սովորելու և կարդալու։ Մանկավարժների համար դժվար է այսօրվա սերնդի ուշադրությունը կենտրոնացնել դասի ու գիտելիքի վրա։
Որո՞նք են այս խնդրի պատճառները։ Ինչպիսի՞ն պետք է լինեն այսօրվա մանկավարժական մոտեցումները։ Ինչպե՞ս երեխայի մոտ հետաքրքրություն առաջացնել դասի ու ընթերցանության նկատմամբ, հավատ ու ինքնավստահություն՝ սեփական անձի ու կարողությունների հանդեպ։
Մեզ հետ զրույցում ծնողական մի դիրքորոշում է ներկայացնում հինգ երեխաների մայր Նարինե Ապոյանը։ - ԱՎԵԼԻՆՉափավորությունը ճաշակի արտահայտություն է28 Nov, 2024
Ի՞նչ է ճաշակը, ինչպե՞ս է այն արտահայտվում։ Անճաշակությո՞ւն, թե՞ ցածր ճաշակ։ Ի՞նչ առնչություն ունի չափավորությունը ճաշակի հետ։ Փոխվո՞ւմ է արդյոք ճաշակը ժամանակի ընթացքում։ Լինո՞ւմ է արդյոք ազգային ճաշակ։
Այս և այլ հարցերի շուրջ զրուցում ենք նկարիչ, ՀՀ մշակույթի վաստակավոր գործիչ, պրոֆեսոր Սուսաննա Մկրտչյանի հետ։ - ԱՎԵԼԻՆՄանկավարժական մոտեցումը պետք է խթանի երեխայի անհատականությունը05 Nov, 2024
21-րդ դարի մարտահրավերները առհասարակ և հատկապես հայ ուսուցիչներին։ Լուռ դասարա՞ն, թե՞ փոքր-ինչ աղմկող, բայց մտածող և վերլուծող երեխաներ։ Մանկավարժական ինչպիսի՞ մոտեցումներ կան այսօր հայկական դպրոցներում, որոնք հակամանկավարժական և մերժելի են։ Ինչպիսի՞ն է ուսուցիչների վերաբերմունքը աշակերտների սխալների նկատմամբ, պե՞տք է երեխաները վախենան սխալվելուց, թե՞ պիտի հաղթահարել այդ վախը։ Ո՞րն է ծնողի պարտականությունը՝ երեխայի ուսման գործընթացում։
Այս և այլ հարցերի շուրջ զրուցում ենք բանասեր, հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Քնարիկ Հարոյանի հետ։ - ԱՎԵԼԻՆ«Մեր նպատակն է աշխարհի հայության միավորումը՝ խնդիրների լուծման շուրջ»05 Aug, 2024
Ե՞րբ է հիմնադրվել «Արփա» բարեգործական հիմնադրամը, և ո՞րն է նրա նպատակը։ Ինչպիսի՞ ծրագրեր են իրականացվում և ովքե՞ր կարող են մասնակցել։ Ովքե՞ր են նրա հիմնադիրները և ի՞նչ միջոցներով են իրականացնում հիմնադրամի ծրագրերը։
Այս և այլ հարցերի շուրջ զրուցում ենք «Արփա» բարեգործական հիմնադրամի Շիրակի մարզի պատասխանատու Խաչատուր Երիցյանի հետ։ - ԱՎԵԼԻՆԱնկախ ֆիզիկական կարողություններից, յուրաքանչյուրն ունի հասարակության համար կարևոր առավելություններ31 Jul, 2024
Ինչպիսի՞ աշխատանքներ են կատարվել Հայկական Կարիտասի «Նպաստել Հայաստանում բոլորի համար ներառական և համապատասխան որակյալ կրթության կայացմանը» ծրագրի իրականացման հերթական փուլում։
Այս, ինչպես նաև իր անհատական ցուցահանդեսների և այլ հարցերի շուրջ զրուցում ենք ծրագրի համագաղափարակիրներ Նյուրա Մուրադյանի, Էդուարդ Խաչատրյանի և Արթիկ համայնքի Անուշավան գյուղի Սուրեն Սոսյանի անվան արվեստի և սպորտի դպրոցի տնօրեն, Անուշավանի երիտասարդկան խմբի ղեկավար Մանե Վարդանյանի հետ։ - ԱՎԵԼԻՆ«Ոչ թե սպասել հարմար պահին, այլ ստեղծել հարմար պահը՝ անհրաժեշտ փոփոխության համար»27 Oct, 2023
Ներառական և համապատասխան կրթության ամրապնդմանն ուղղված ծրագրի շրջանակում իրականացված աշխատանքները։ Անհրաժեշտ են ոչ միայն գիտելիք, այլև ցանկություն և փորձառության հիման վրա ձևավորված հմտություն։ Հատուկ կարիքներ ունեցող և չունեցող երեխաների հետ տարվող աշխատանքների առանձնահատկությունները։
Լուծված խնդիրները և առաջիկայում նախատեսվող անելիքները։
Այս և աայլ հարցերի շուրջ զրուցում ենք Հայկական Կարիտաս բարեսիրական հասարաակական կազմակերպության Գյումրիի «Փոքրիկ իշխան» երեխաների սոցիալական կենտրոնի համակարգող Աննա Մարտիրոսյանի և «Նպաստել Հայաստանում բոլորի համար ներառական և համապատասխան որակյալ կրթության կայացմանը ծրագրի սոցիալական աշխատող Ազատուհի Ֆարաջյանի հետ։ - ԱՎԵԼԻՆՈրակյալ կրթությունը բոլորի համար է05 Jun, 2023
Ներառական կրթության ինչպիսի՞ ծրագիր էր իրականացվել նախորդ տարիներում և ո՞ր կրթօջախներում․ նախանշված նպատակներ և ձեռքբերումներ։ Ո՞ւմ հետ են անցկացվել աշխատանքները։ Ներառական կյանքը՝ որպես ներառական հասարակական կյանքի հիմք։
Այս և այլ հարցերի շուրջ զրուցում ենք Հայկական Կարիտասի «Նպաստել Հայաստանում բոլորի համար ներառական և համապատասխան որակյալ կրթության կայացմանը» ծրագրի ղեկավար Սիրանույշ Մինասյանի հետ։ - ԱՎԵԼԻՆՈ՞րն է զորավար Անդրանիկի ամբողջական կերպարը29 May, 2023
Հանրությանը քիչ հայտնի կամ բոլորովին անհայտ ինչպիսի՞ մանրամասներ, քողարկված դրվագներ կան զորավար Անդրանիկի կյանքի և գործունեության մասին, որոնք ինչ-ինչ պատճառներով թողնվել են ստվերում։ Ինչպե՞ս է զորավարի կերպարի մեջ այդ բացը լրացնում «Անդրանիկը և Հայաստանի հանրապետության ծնունդը» ֆիլմը։ Վերջինիս ստեղծման շարժառիթը և ընթացքը։ Որո՞նք են Անդրանիկին հաղթական զորավար և համաժողովրդական առաջնորդ դարձնող անձնային հատկանիշները։
Զրուցում ենք ֆիլմի հեղինակ Դավիթ Ստեփանյանի հետ։
- ԱՎԵԼԻՆԻ՞նչ դեր ունեն հավատն ու հոգևոր արժեքները մարդու կյանքում23 May, 2023
Այսօր մեզ շրջապատող աշխարհը շատ արագ է փոփոխվում։ Ինչպե՞ս կրթել երեխային, որպեսզի երեխան չհեռանա ազգային և հոգևոր արժեքներից, բայց և կարողանա գտնել իր տեղը ու հաղթահարել դժվարությունները։ Լուսինեն կիսվում է իր փորձով։
- ԱՎԵԼԻՆԻրանահայ համայնքն այսօր և վաղը19 May, 2023Իրանահայ համայնքը նոսրանում է: Հայկական դպրոցներն ու մշակութային կենտրոնները՝ փակվում կամ միավորվում: Ի՞նչ մտահոգություններ ունի այսօր իրանահայը, ինչու՞ է հեռանում ծննդավայրից: Այս և այլ հարցերի մասին զրուցում ենք Իրանի խորհրդարանի պատգամավոր Արա Շահվերդյանի հետ:Թողարկման առաջին հատվածում պատմական փոքրիկ անդրադարձ ենք կատարում իրանահայ համայնքին:
- ԱՎԵԼԻՆՀայկական դպրոցի դերը ԱՄՆ-ում05 Apr, 2023
ՄՄՆ ապրելը շատերի համար երազանք է։ Այն հնարավորությունների երկիր, որն օգնում է առաջ սլանալ։ Սակայն գլոբալիզացիայի այս մեծ խառնարանում շատ հեշտ է կորցնել տեսակը, լեզուն ու մշակույթը։ Եկեղեցի և դպրոց․ ահա այս երկու կռվաններն են, որ մեզ դարեր շարունակ հայ են պահում տարբեր ափերում։ Սակայն ասյօր ոչ հայկական դպրոցներ նախընտրող ծնողների թիվն ավելացել է, ինչը մեծ վտանգ է ամերիկահայ գաղութի համար։ Զրույց ԱՄՆ Ռադնոր քաղաքի հայկական դպրոցի հայոց լեզվի ուսուցչուհի Թամարա Փանոսյանի հետ։
- ԱՎԵԼԻՆՓոփոխության կարիք՝ հասարակության մտածելակերպում23 Mar, 2023
Գյումրին տնակներից ազատելու ծրագիրը: Ինչպիսի՞ ամենօրյա խնդիրներ ունեն տնակներում ապրողները, և սոցիալական այդպիսի պայմաններում երկար տարիներ ապրելն ինչպիսի մտածելակերպ է ձևավորում մեր համաքաղաքացիների շրջանում: Որքանո՞վ է կարևոր կրթության կազմակերպումը՝ այդ ընտանիքների երեխաների համար:
Այս և այլ հարցերի շուրջ զրուցում ենք DX group-ի հիմնադիր տնօրեն Դավիթ Յուզբաշյանի և #YU4Future (Դու՝ հանուն ապագայի) ծրագրի համակարգող Տիրուն Մարգարյանի հետ: