Ռադիո Մարիամ
#
LIVE

Family and education

The family is the society in the model horse, on the integrity of which the security of the whole great human society depends.

Programs

  • Աստրախանի հայ աշուղական կենտրոնը
    Աստրախանի հայ աշուղական կենտրոնը
    17 Feb, 2025

    Հայ աշուղական կենտրոնները, որոնք գտնվում էին Հայաստանից դուրս։ Աստրախանի հայկական համայնքը և նրանում գործած աշուղական կենտրոնը։ Փաստերը և խոր ուսումնասիրության անհրաժեշտությունը։
      Զրուցում ենք երաժշտագետ, ՀՀ ԳԱԱ Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոնի ավագ գիտաշխատող, Երևանի Կոմիտասի անվան պետական կոնսերվատորիայի Գյումրիի մասնաճյուղի տնօրենի պաշտոնակատար Հասմիկ Հարությունյանի հետ։

    00:00
     
    READ MORE
  • Մարդու իրավունքների պաշտպանությունը Հայաստանում
    Մարդու իրավունքների պաշտպանությունը Հայաստանում
    21 Jan, 2025

     Ինչպիսի՞ փոփոխություններ կան Հայաստանում վերջին տարիներին այս ասպարեզում։ Ովքե՞ր են հատկապես ենթարկվում իրավունքների ոտնահարման։ Ինչի՞ հետևանք է ագրեսիան, և հատկապես ովքե՞ր են դիմում ագրեսիայի։ Որքանո՞վ են պաշտպանված կնոջ իրավունքները։ Որոշ բացասական կարծրատիպեր բխում են մեր ազգային արժեհամակարգի՞ց, թե՞ ներմուծված են օտար մշակույթներից։
     Այս և այլ հարցերի շուրջ զրուցում ենք հետաքննող լրագրող, մարդու իրավունքների փորձագետ Ադրինե Թորոսյանի հետ։

    00:00
     
    READ MORE
  • Մանկավարժության դեմ ծառացած մարտահրավերները մեր օրերում
    Մանկավարժության դեմ ծառացած մարտահրավերները մեր օրերում
    08 Jan, 2025

     Աշակերտներն այսօր մեծ մասամբ հակված չեն սովորելու և կարդալու։ Մանկավարժների համար դժվար է այսօրվա սերնդի ուշադրությունը կենտրոնացնել դասի ու գիտելիքի վրա։
     Որո՞նք են այս խնդրի պատճառները։ Ինչպիսի՞ն պետք է լինեն այսօրվա մանկավարժական մոտեցումները։ Ինչպե՞ս երեխայի մոտ հետաքրքրություն առաջացնել դասի ու ընթերցանության նկատմամբ, հավատ ու ինքնավստահություն՝ սեփական անձի ու կարողությունների հանդեպ։
     Մեզ հետ զրույցում ծնողական մի դիրքորոշում է ներկայացնում հինգ երեխաների մայր Նարինե Ապոյանը։

    00:00
     
    READ MORE
  • Չափավորությունը ճաշակի արտահայտություն է
    Չափավորությունը ճաշակի արտահայտություն է
    28 Nov, 2024

    Ի՞նչ է ճաշակը, ինչպե՞ս է այն արտահայտվում։ Անճաշակությո՞ւն, թե՞ ցածր ճաշակ։ Ի՞նչ առնչություն ունի չափավորությունը ճաշակի հետ։ Փոխվո՞ւմ է արդյոք ճաշակը ժամանակի ընթացքում։ Լինո՞ւմ է արդյոք ազգային ճաշակ։
     Այս և այլ հարցերի շուրջ զրուցում ենք նկարիչ, ՀՀ մշակույթի վաստակավոր գործիչ, պրոֆեսոր Սուսաննա Մկրտչյանի հետ։

    00:00
     
    READ MORE
  • Մանկավարժական մոտեցումը պետք է խթանի երեխայի անհատականությունը
    Մանկավարժական մոտեցումը պետք է խթանի երեխայի անհատականությունը
    05 Nov, 2024

    21-րդ դարի մարտահրավերները առհասարակ և հատկապես հայ ուսուցիչներին։ Լուռ դասարա՞ն, թե՞ փոքր-ինչ աղմկող, բայց մտածող և վերլուծող երեխաներ։ Մանկավարժական ինչպիսի՞ մոտեցումներ կան այսօր հայկական դպրոցներում, որոնք հակամանկավարժական և մերժելի են։ Ինչպիսի՞ն է ուսուցիչների վերաբերմունքը աշակերտների սխալների նկատմամբ, պե՞տք է երեխաները վախենան սխալվելուց, թե՞ պիտի հաղթահարել այդ վախը։ Ո՞րն է ծնողի պարտականությունը՝ երեխայի ուսման գործընթացում։
     Այս և այլ հարցերի շուրջ զրուցում ենք բանասեր, հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Քնարիկ Հարոյանի հետ։

    00:00
     
    READ MORE
  • «Մեր նպատակն է աշխարհի հայության միավորումը՝ խնդիրների լուծման շուրջ»
    «Մեր նպատակն է աշխարհի հայության միավորումը՝ խնդիրների լուծման շուրջ»
    05 Aug, 2024

    Ե՞րբ է հիմնադրվել «Արփա» բարեգործական հիմնադրամը, և ո՞րն է նրա նպատակը։ Ինչպիսի՞ ծրագրեր են իրականացվում և ովքե՞ր կարող են մասնակցել։ Ովքե՞ր են նրա հիմնադիրները և ի՞նչ միջոցներով են իրականացնում հիմնադրամի ծրագրերը։
      Այս և այլ հարցերի շուրջ զրուցում ենք «Արփա» բարեգործական հիմնադրամի Շիրակի մարզի պատասխանատու Խաչատուր Երիցյանի հետ։

    00:00
     
    READ MORE
  •  Անկախ ֆիզիկական կարողություններից, յուրաքանչյուրն ունի հասարակության համար կարևոր առավելություններ
    Անկախ ֆիզիկական կարողություններից, յուրաքանչյուրն ունի հասարակության համար կարևոր առավելություններ
    31 Jul, 2024

     Ինչպիսի՞ աշխատանքներ են կատարվել Հայկական Կարիտասի «Նպաստել Հայաստանում բոլորի համար ներառական և համապատասխան որակյալ կրթության կայացմանը» ծրագրի իրականացման հերթական փուլում։
     Այս, ինչպես նաև իր անհատական ցուցահանդեսների և այլ հարցերի շուրջ զրուցում ենք  ծրագրի համագաղափարակիրներ Նյուրա Մուրադյանի, Էդուարդ Խաչատրյանի և Արթիկ համայնքի Անուշավան գյուղի Սուրեն Սոսյանի անվան արվեստի և սպորտի դպրոցի տնօրեն, Անուշավանի երիտասարդկան խմբի ղեկավար Մանե Վարդանյանի հետ։

    00:00
     
    READ MORE
  • «Ոչ թե սպասել հարմար պահին, այլ ստեղծել հարմար պահը՝ անհրաժեշտ փոփոխության համար»
    «Ոչ թե սպասել հարմար պահին, այլ ստեղծել հարմար պահը՝ անհրաժեշտ փոփոխության համար»
    27 Oct, 2023

    Ներառական և համապատասխան կրթության ամրապնդմանն ուղղված ծրագրի շրջանակում իրականացված աշխատանքները։ Անհրաժեշտ են ոչ միայն գիտելիք, այլև ցանկություն և փորձառության հիման վրա ձևավորված հմտություն։ Հատուկ կարիքներ ունեցող և չունեցող երեխաների հետ տարվող աշխատանքների առանձնահատկությունները։
     Լուծված խնդիրները և առաջիկայում նախատեսվող անելիքները։
     Այս և աայլ հարցերի շուրջ զրուցում ենք Հայկական Կարիտաս բարեսիրական հասարաակական կազմակերպության Գյումրիի «Փոքրիկ իշխան» երեխաների սոցիալական կենտրոնի համակարգող Աննա Մարտիրոսյանի և «Նպաստել Հայաստանում բոլորի համար ներառական և համապատասխան որակյալ կրթության կայացմանը ծրագրի սոցիալական աշխատող Ազատուհի Ֆարաջյանի հետ։

    00:00
     
    READ MORE
  • Որակյալ կրթությունը բոլորի համար է
    Որակյալ կրթությունը բոլորի համար է
    05 Jun, 2023

     Ներառական կրթության ինչպիսի՞ ծրագիր էր իրականացվել նախորդ տարիներում և ո՞ր կրթօջախներում․ նախանշված նպատակներ և ձեռքբերումներ։ Ո՞ւմ հետ են անցկացվել աշխատանքները։ Ներառական կյանքը՝ որպես ներառական հասարակական կյանքի հիմք։
     Այս և այլ հարցերի շուրջ զրուցում ենք Հայկական Կարիտասի «Նպաստել Հայաստանում բոլորի համար ներառական և համապատասխան որակյալ կրթության կայացմանը» ծրագրի ղեկավար Սիրանույշ Մինասյանի հետ։

    00:00
     
    READ MORE
  • Ո՞րն է զորավար Անդրանիկի ամբողջական կերպարը
    Ո՞րն է զորավար Անդրանիկի ամբողջական կերպարը
    29 May, 2023

    Հանրությանը քիչ հայտնի կամ բոլորովին անհայտ ինչպիսի՞ մանրամասներ, քողարկված դրվագներ կան զորավար Անդրանիկի կյանքի և գործունեության մասին, որոնք ինչ-ինչ պատճառներով թողնվել են ստվերում։ Ինչպե՞ս է զորավարի կերպարի մեջ այդ բացը լրացնում «Անդրանիկը և Հայաստանի հանրապետության ծնունդը» ֆիլմը։ Վերջինիս ստեղծման շարժառիթը և ընթացքը։ Որո՞նք են Անդրանիկին հաղթական զորավար և համաժողովրդական առաջնորդ դարձնող անձնային հատկանիշները։

     Զրուցում ենք ֆիլմի հեղինակ Դավիթ Ստեփանյանի հետ։

    00:00
     
    READ MORE
  •  Ի՞նչ դեր ունեն հավատն ու հոգևոր արժեքները մարդու կյանքում
    Ի՞նչ դեր ունեն հավատն ու հոգևոր արժեքները մարդու կյանքում
    23 May, 2023

    Այսօր մեզ շրջապատող աշխարհը շատ արագ է փոփոխվում։ Ինչպե՞ս կրթել երեխային, որպեսզի երեխան չհեռանա ազգային և հոգևոր արժեքներից, բայց և կարողանա գտնել իր տեղը ու հաղթահարել դժվարությունները։ Լուսինեն կիսվում է իր փորձով։ 

    00:00
     
    READ MORE
  • Իրանահայ համայնքն այսօր և վաղը
    Իրանահայ համայնքն այսօր և վաղը
    19 May, 2023
    Իրանահայ համայնքը նոսրանում է: Հայկական դպրոցներն ու մշակութային կենտրոնները՝ փակվում կամ միավորվում: Ի՞նչ մտահոգություններ ունի այսօր իրանահայը, ինչու՞ է հեռանում ծննդավայրից: Այս և այլ հարցերի մասին զրուցում ենք Իրանի խորհրդարանի պատգամավոր Արա Շահվերդյանի հետ: 
    Թողարկման առաջին հատվածում պատմական փոքրիկ անդրադարձ ենք կատարում իրանահայ համայնքին: 
    READ MORE

Gospel of the Day:

«July 2025
MoTuWeThFrSaSu
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123
45678910
15 July 2025
No pray for this day

Frequently asked questions

Ինձ հետաքրքիր է Աստվածաշնչի «Սողոմոնի իմաստնություն» գիրքը․ այն որոշ հրատարակություններում ընդգրկված չէ։ Հետաքրքիր է, թե ինչու։
Asking Քնարիկ Թադևոսյան
07.07.2025
Ես միշտ կասկածների մեջ եմ՝ ճիշտը երեխային մկրտելն է, երբ դեռ նա ոչինչ չի գիտակցո՞ւմ, թե՞ նրան տալ մեր կրոնի ու հավատքի մասին գիտելիքներ և թողնել, որ ինքը գիտակցաբար որոշի մկրտվել։
Asking Համլետ Ստեփանյան
07.06.2025
Հոգին ազգություն չունի, և Երկնային թագավորությունում կարևոր չէ, թե մենք ինչ ազգի ենք պատկանել երկրային կյանքում։ Այդ դեպքում ինչո՞ւ գոյություն ունեն ազգերը և ազգային մշակույթները։ Եւ իմաստ ունի՞ մեր աղոթքներում Աստծուց ինչ-որ բան խնդրել մեր ազգի համար։
Asking Վարդգես Մանուկյան
07.03.2025
Սուրբ գրերի մեջ հանդիպել եմ յոթերորդ երկինք արտահայտությանը։ Սա նշանակում է, որ կան նաև վեցերորդ, հինգերորդ, չորրորդ երկինքնե՞ր։ Այսինքն դրախտը և դժոխքը ունեն տարբեր հարկե՞ր։
Asking Անահիտ Գևորգյան
06.30.2025
Որքան գիտեմ, Աստված մարդուն փորձությունների ու չարիքի չի ենթարկում, այլ կարող է պատահել, սատանային թույլ տա՝ մեզ հետ այդպես վարցել։ Եթե այդպես է, ապա ինչո՞ւ ենք աղոթքի մեջ ասում՝ «Եւ մի տանիր զմեզ ի փորձութիւն»։
Asking Անի Գևորգյան
06.30.2025
Ռադիո Մարիամի եթերով հաճախ եմ լսել Գթության վարդարանը և ինձ հետաքրքիր է, ինչո՞վ է տարբերվում Աստվածամոր վարդարանից և սա ե՞րբ են աղոթում, ցանկացած ժամանա՞կ, թե՞ ինչ-որ հատուկ առիթներով։
Asking Հասմիկ Արտոյան
06.29.2025
Հիսուս պատմում է այն մասին, թե ինչպես իսկական հովիվը կթողնի 99 ոչխարին և կգնա փնտրելու կորած մեկ ոչխարին։ Ինձ միշտ հետաքրքրել է այս հարցը․ մի՞թե չէր անհանգստանում, որ այդ մեկին փնտրելու ընթացքում գայլերը կարող ին այն 99-ի վրա հարձակվել կամ իրենց-իրենց ցրվ
Asking Լիլի Խաչատրյան
06.26.2025
Ընդհանրապես ասում են, որ վատ մտքերը միշտ գալիս են մեր ուղեղի մեջ, որի դեմ պայքարել չենք կարող, և մենք պարզապես չպետք է հետևենք նրանց։ Այդ դեպքում Հիսուս ինչո՞ւ է ասում, որ նա, ով որևէ կնոջ կնայի ցանկությամբ, արդեն շնացավ իր մտքում։
Asking Հարություն Աղայան
06.24.2025
Ըստ իս Հայտնության գիրքը ամբողջովին տարբերվում է աստվածաշնչյան մյուս բոլոր գրքերից և մի տեսակ համահունչ չէ սիրո, մարդասիրության այն ոգուն, որ կա նրանցում, հատկապես չորս ավետարաններում։ Ինչո՞վ է այն կապվում մնացած բոլորին։
Asking Ելենա Համբարյան
06.24.2025
Ասում են՝ այս կյանքը պարգև է, որի համար պետք է ուրչախ և շնորհակալ լինենք։ Այդ դեպքում ինչպե՞ս խոնարհաբար ընդունենք այն ամեն չարիքը, որ հասնում է մեզ տարբեր մարդկանցից ու կյանքից, և համբերել ու չբողոքել։ Մի՞թե այդպես պարգև կլինի։
Asking Մանիկ Գևորգյան
06.17.2025
View all