Ռադիո Մարիամ
#
LIVE

Դպրանոց

Կրթությունը ամենահզոր զենքն է,որը դու կարող ես օգտագործել
աշխարհը փոխելու համար։

ԹՈՂԱՐԿՈՒՄՆԵՐ

  • «Ուսուցիչը պետք է թևեր տա աշակերտին»
    «Ուսուցիչը պետք է թևեր տա աշակերտին»
    03 Jul, 2024

     Ի՞նչ պեստք է փոխել ժամանակակից դպրոցում և մանկավարժական մոտեցումների մեջ։ 21-րդ դարի պահանջները կրթության նկատմամբ։ Գիտելիքի և կրթության տարբերությունը։ Վերաբերմունքը սեփական և ուրիշների սխալի հանդեպ․ ինչպե՞ս պետք է երեխային սովորեցնել ընդունել դրանք։ Ընդունելի՞ է արդյոք կոպտությունը դասարանում՝ երեխաների չափազանց աշխուժությունը զսպելու համար։
      Այս և այլ հարցերի շուրջ զրուցում ենք պատմաբան Արտակ Հովհաննիսյանի հետ։

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  • Ներառական կրթության դժվարությունները և ավագ դպրոցի արդյունավետությունը
    Ներառական կրթության դժվարությունները և ավագ դպրոցի արդյունավետությունը
    07 Jun, 2022

    Ներառական կրթությունը խանգարու՞մ, թե՞ օգնում է կրթության գործընթացին. որո՞նք են ավագ դպրոցի բացթողումներն ու դրական կողմերը: Հարցերի պատասխանները պարզում և քմմարկում ենք ավագ դպրոցի աշակերտուհու հետ

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  • Մանկավարժները արտասահմանյան դպրոցներում
    Մանկավարժները արտասահմանյան դպրոցներում
    01 Mar, 2022

    Մանկավարժները արտասահմանյան դպրոցներում. ամերիկյան դպրոցի անցուդարձից՝  այնտեղ ապրող Վարդանի շուրթերով

     
    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  • Մարիա Մոնտեսորին և մոնտեսորցիները
    Մարիա Մոնտեսորին և մոնտեսորցիները
    03 Feb, 2022

    Մարիա Մոնտեսորին կրթական համակարգին նոր և տարբերվող շունչ հաղորդեց: Աշակերտը, որ մտնում է նրա երազած և ստեղծած դպրոցը, դուրս է գալիս ստեղծարար և կառուցողական մտածելակերպով և մեծ ներուժով: Ահա, թե ինչից ենք խոսում մեր այս հաղորդման ընթացքում: Իսկ Մայամիից մեզ միացած Րաֆին խելացի դատողություններով պատմում է մոնտեսորյան ներկա կյանքի, իր այնտեղի ձեռքբերումների, ինչպես նաև իր պատկերացրած դպրոցի մասին:

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  • Շրջուն ուսուցումը և հայտնի մանկավարժները
    Շրջուն ուսուցումը և հայտնի մանկավարժները
    02 Feb, 2022

    Ի՞նչ է շրջված ուսուցումը, ինչպե՞ս է այն ազդում ուսուցման որակի վրա. ովքե՞ր են այն ուսուցիչները, որոնք ներդրել են ուսուցման այս ձևը: Այս հարցերի պատասխաններն ենք ներկայացնում հաղորդման ընթացքում: Իսկ «Դպրանոցի» 2-րդ մասում հայտնի մանկավարժներն են՝ իրենց նորույթներով և ուսուցման օրինակելի մեթոդներով:

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  • Տարբերակված  ուսուցման անհրաժեշտությունը.
    Տարբերակված ուսուցման անհրաժեշտությունը.
    12 Oct, 2021

    շրջայց Իսպանիայի ազգային գրադարան

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  •  Ամերիկյան նոր  դպրոցի զարգացման պատմությունը, Մեծ Բրիտանիայի «մեծ» գրադարանը և դպրոցականի երազած դպրոցը
    Ամերիկյան նոր դպրոցի զարգացման պատմությունը, Մեծ Բրիտանիայի «մեծ» գրադարանը և դպրոցականի երազած դպրոցը
    30 Sep, 2021

    Այս հաղորդման ընթացքում ունկնդրելու ենք ամերիկյան նոր դպրոցի հիմնադիրների սկզբունքային փոփոխությունների մասին: Ապա տեղափոխվելու ենք Մեծ Բրիտանիա և շրջելու նրա ազգային գրադարանով: Իսկ վերջում մեր դպրոցական հյուրը կպատմի, թե որն է դպրոցականի իդեալ-դպրոցը:

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  • Սորբոնի համալսարանը  և դասվար լինելու արվեստը
    Սորբոնի համալսարանը և դասվար լինելու արվեստը
    24 Sep, 2021

    Ինչպե՞ս  և երբվանի՞ց Սորբոնի համալսարանը դարձավ Եվրոպայի առաջատար բարձրագույն ուսումնական հաստատություն, ուսանողական կյանքը ինչպիպի՞ն է այս համալասարանի պատերից ներս. ահա, թե ինչ հարցերի ենք պատասխանել «Դպրանոցի» առաջին հատվածում, ապա մեր հյուրի հետ քննարկել ենք այն խնդիրները և պահանջները, որոնց կարող են հանդիպել ապագա մանկավարժները տարրական դասարաններում:

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ

Օրվա Ավետարան

«Հոկտեմբեր 2025»
ԵկԵքՉրՀգՈւրՇբԿր
293012345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112
3456789
31 October 2025
Աղոթք չկա

ՀԱՃԱԽԱԿԻ ՏՐՎՈՂ ՀԱՐՑԵՐ

Եթե Աստված է ստեղծել բոլոր ազգերին, ապա ինչո՞ւ էր հանուն իսրայելացիների կռվում մյուսների դեմ՝ ամաղեկացիների, փղշտացիների և մյուսների։
Հարցնում է՝ Արամ Մակարյան
10.28.2025
Երբ Պետրոսը հարցնում է Հիսուսին, թե ահա,իրենք թողել են ամեն ինչ ու եկել են նրա հետևից, իրենց ի՞նչ է սպասվում, Հիսուս ասում է, որ իր մյուս գալստյան ժամանակ 12 առաքյալները նստելու են 12 աթոռների վրա և դատելու են Իսրայելի 12 ցեղերին։ Այս հատվածի մասով երկու
Հարցնում է՝ Զարուհի Գաբրիելյան
10.28.2025
Երբ Հիսուս ասում է՝ մարդ պիտի ուրանա իր անձը, սա ի՞նչ է նշանակում՝ որ մեր մասին ոչ մի հոգ չտանե՞նք։
Հարցնում է՝ Վիգեն Մաթևոսյան
10.23.2025
Ինձ համար անհասկանալի է Հուդայի մատնությունը։ Հիսուսին բոլորն էին ճանաչում, մի՞թե կարիք կար ցույց տալ, թե ներկաներից որ մեկն էր Հիսուսը։
Հարցնում է՝ Իրինա Սարոյան
10.23.2025
Եթե Դրախտը գտնվում էր Տիգրիս, Եփրատ և մյուս երկու գետերի մեջտեղում, այսինքն՝ երկրի վրա, այդ դեպքում ի՞նչ ենք հասկանում, ասելով, որ մահից հետո մարդու հոգին գնում է դրախտ կամ դժոխք։ Որտե՞ղ է դրախտը։
Հարցնում է՝ Էմմա Հալաջյան
10.13.2025
Ինչպե՞ս ենք ասում, թե Մարիամը միշտ կույս էր, երբ տարբեր ավետարաններում խոսվում է Հիսուսի եղբայրներ Հովսեսի, Սիմոնի, Հուդայի և Հակոբոսի ու քույրերի մասին։
Հարցնում է՝ Մարիամ Ավագյան
10.13.2025
Հոգևորականները հաճախ հորդորում են հնազանդ լինել։ Բայց որքան ես եմ հասկանում, նրանք ակնկալում են հնազանդություն նաև իրենց հանդեպ։ Իսկ մի՞թե դա ճիշտ է։ Հոգևորականն էլ ինձ նման մարդ է, ես ինչո՞ւ պիտի հնազանդվեմ նրա կամքին, երբ երբեմն զգում եմ, որ նա
Հարցնում է՝ Գարիկ Դոլուխանյան
10.09.2025
Նոր կտակարանում Հիսուս քննադատում է փարիսեցիներին, որոնք խստորեն պահում էին օրենքը։ Եթե դա վատ էր, այդ դեպքում ինչո՞ւ էր Մովսեսի միջոցով նրանց տրվել օրենքը։
Հարցնում է՝ Սոսե Այվազյան
09.23.2025
Իմ ընկալմամբ, երբ մեկի մասին ասում են «Աստծուն հաճելի գործեր է անում», դրանով, կարծես, ասել են ուզում, թե կան մարդիկ էլ, որոնք, իրենց գործերով, կարող են Աստծուն տհաճություն պատճառել։ Բայց, կարծում եմ, Աստված նման զգացումներից վեր է, և մարդն ու իր կատարած
Հարցնում է՝ Սահակ Համբարյան
09.23.2025
Վերջերս Ռադիո Մարիամի ֆեյսբուքյան էջում հրապարակվել էր Կարլո Ակուտիսի սրբադասման մասին հոդված, որի տակ շատերն իրենց զարմանքն էին հայտնում։ Այստեղ երկու հարց ունեմ․ ինչո՞ւ են սովորաբար հին դարերի սրբադասված մարդկանց ընդունում, իսկ նոր ժամանակներում՝ դժվարո
Հարցնում է՝ Գայանե Մազմանյան
09.23.2025
Դիտել բոլորը