Ռադիո Մարիամ
#
LIVE

Դպրանոց

Կրթությունը ամենահզոր զենքն է,որը դու կարող ես օգտագործել
աշխարհը փոխելու համար։

ԹՈՂԱՐԿՈՒՄՆԵՐ

  • «Ուսուցիչը պետք է թևեր տա աշակերտին»
    «Ուսուցիչը պետք է թևեր տա աշակերտին»
    03 Jul, 2024

     Ի՞նչ պեստք է փոխել ժամանակակից դպրոցում և մանկավարժական մոտեցումների մեջ։ 21-րդ դարի պահանջները կրթության նկատմամբ։ Գիտելիքի և կրթության տարբերությունը։ Վերաբերմունքը սեփական և ուրիշների սխալի հանդեպ․ ինչպե՞ս պետք է երեխային սովորեցնել ընդունել դրանք։ Ընդունելի՞ է արդյոք կոպտությունը դասարանում՝ երեխաների չափազանց աշխուժությունը զսպելու համար։
      Այս և այլ հարցերի շուրջ զրուցում ենք պատմաբան Արտակ Հովհաննիսյանի հետ։

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  • Ներառական կրթության դժվարությունները և ավագ դպրոցի արդյունավետությունը
    Ներառական կրթության դժվարությունները և ավագ դպրոցի արդյունավետությունը
    07 Jun, 2022

    Ներառական կրթությունը խանգարու՞մ, թե՞ օգնում է կրթության գործընթացին. որո՞նք են ավագ դպրոցի բացթողումներն ու դրական կողմերը: Հարցերի պատասխանները պարզում և քմմարկում ենք ավագ դպրոցի աշակերտուհու հետ

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  • Մանկավարժները արտասահմանյան դպրոցներում
    Մանկավարժները արտասահմանյան դպրոցներում
    01 Mar, 2022

    Մանկավարժները արտասահմանյան դպրոցներում. ամերիկյան դպրոցի անցուդարձից՝  այնտեղ ապրող Վարդանի շուրթերով

     
    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  • Մարիա Մոնտեսորին և մոնտեսորցիները
    Մարիա Մոնտեսորին և մոնտեսորցիները
    03 Feb, 2022

    Մարիա Մոնտեսորին կրթական համակարգին նոր և տարբերվող շունչ հաղորդեց: Աշակերտը, որ մտնում է նրա երազած և ստեղծած դպրոցը, դուրս է գալիս ստեղծարար և կառուցողական մտածելակերպով և մեծ ներուժով: Ահա, թե ինչից ենք խոսում մեր այս հաղորդման ընթացքում: Իսկ Մայամիից մեզ միացած Րաֆին խելացի դատողություններով պատմում է մոնտեսորյան ներկա կյանքի, իր այնտեղի ձեռքբերումների, ինչպես նաև իր պատկերացրած դպրոցի մասին:

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  • Շրջուն ուսուցումը և հայտնի մանկավարժները
    Շրջուն ուսուցումը և հայտնի մանկավարժները
    02 Feb, 2022

    Ի՞նչ է շրջված ուսուցումը, ինչպե՞ս է այն ազդում ուսուցման որակի վրա. ովքե՞ր են այն ուսուցիչները, որոնք ներդրել են ուսուցման այս ձևը: Այս հարցերի պատասխաններն ենք ներկայացնում հաղորդման ընթացքում: Իսկ «Դպրանոցի» 2-րդ մասում հայտնի մանկավարժներն են՝ իրենց նորույթներով և ուսուցման օրինակելի մեթոդներով:

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  • Տարբերակված  ուսուցման անհրաժեշտությունը.
    Տարբերակված ուսուցման անհրաժեշտությունը.
    12 Oct, 2021

    շրջայց Իսպանիայի ազգային գրադարան

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  •  Ամերիկյան նոր  դպրոցի զարգացման պատմությունը, Մեծ Բրիտանիայի «մեծ» գրադարանը և դպրոցականի երազած դպրոցը
    Ամերիկյան նոր դպրոցի զարգացման պատմությունը, Մեծ Բրիտանիայի «մեծ» գրադարանը և դպրոցականի երազած դպրոցը
    30 Sep, 2021

    Այս հաղորդման ընթացքում ունկնդրելու ենք ամերիկյան նոր դպրոցի հիմնադիրների սկզբունքային փոփոխությունների մասին: Ապա տեղափոխվելու ենք Մեծ Բրիտանիա և շրջելու նրա ազգային գրադարանով: Իսկ վերջում մեր դպրոցական հյուրը կպատմի, թե որն է դպրոցականի իդեալ-դպրոցը:

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ
  • Սորբոնի համալսարանը  և դասվար լինելու արվեստը
    Սորբոնի համալսարանը և դասվար լինելու արվեստը
    24 Sep, 2021

    Ինչպե՞ս  և երբվանի՞ց Սորբոնի համալսարանը դարձավ Եվրոպայի առաջատար բարձրագույն ուսումնական հաստատություն, ուսանողական կյանքը ինչպիպի՞ն է այս համալասարանի պատերից ներս. ահա, թե ինչ հարցերի ենք պատասխանել «Դպրանոցի» առաջին հատվածում, ապա մեր հյուրի հետ քննարկել ենք այն խնդիրները և պահանջները, որոնց կարող են հանդիպել ապագա մանկավարժները տարրական դասարաններում:

    00:00
     
    ԱՎԵԼԻՆ

Օրվա Ավետարան

«Հուլիս 2025
ԵկԵքՉրՀգՈւրՇբԿր
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123
45678910
20 July 2025
Աղոթք չկա

ՀԱՃԱԽԱԿԻ ՏՐՎՈՂ ՀԱՐՑԵՐ

Ինձ հետաքրքիր է Աստվածաշնչի «Սողոմոնի իմաստնություն» գիրքը․ այն որոշ հրատարակություններում ընդգրկված չէ։ Հետաքրքիր է, թե ինչու։
Հարցնում է՝ Քնարիկ Թադևոսյան
07.07.2025
Ես միշտ կասկածների մեջ եմ՝ ճիշտը երեխային մկրտելն է, երբ դեռ նա ոչինչ չի գիտակցո՞ւմ, թե՞ նրան տալ մեր կրոնի ու հավատքի մասին գիտելիքներ և թողնել, որ ինքը գիտակցաբար որոշի մկրտվել։
Հարցնում է՝ Համլետ Ստեփանյան
07.06.2025
Հոգին ազգություն չունի, և Երկնային թագավորությունում կարևոր չէ, թե մենք ինչ ազգի ենք պատկանել երկրային կյանքում։ Այդ դեպքում ինչո՞ւ գոյություն ունեն ազգերը և ազգային մշակույթները։ Եւ իմաստ ունի՞ մեր աղոթքներում Աստծուց ինչ-որ բան խնդրել մեր ազգի համար։
Հարցնում է՝ Վարդգես Մանուկյան
07.03.2025
Սուրբ գրերի մեջ հանդիպել եմ յոթերորդ երկինք արտահայտությանը։ Սա նշանակում է, որ կան նաև վեցերորդ, հինգերորդ, չորրորդ երկինքնե՞ր։ Այսինքն դրախտը և դժոխքը ունեն տարբեր հարկե՞ր։
Հարցնում է՝ Անահիտ Գևորգյան
06.30.2025
Որքան գիտեմ, Աստված մարդուն փորձությունների ու չարիքի չի ենթարկում, այլ կարող է պատահել, սատանային թույլ տա՝ մեզ հետ այդպես վարցել։ Եթե այդպես է, ապա ինչո՞ւ ենք աղոթքի մեջ ասում՝ «Եւ մի տանիր զմեզ ի փորձութիւն»։
Հարցնում է՝ Անի Գևորգյան
06.30.2025
Ռադիո Մարիամի եթերով հաճախ եմ լսել Գթության վարդարանը և ինձ հետաքրքիր է, ինչո՞վ է տարբերվում Աստվածամոր վարդարանից և սա ե՞րբ են աղոթում, ցանկացած ժամանա՞կ, թե՞ ինչ-որ հատուկ առիթներով։
Հարցնում է՝ Հասմիկ Արտոյան
06.29.2025
Հիսուս պատմում է այն մասին, թե ինչպես իսկական հովիվը կթողնի 99 ոչխարին և կգնա փնտրելու կորած մեկ ոչխարին։ Ինձ միշտ հետաքրքրել է այս հարցը․ մի՞թե չէր անհանգստանում, որ այդ մեկին փնտրելու ընթացքում գայլերը կարող ին այն 99-ի վրա հարձակվել կամ իրենց-իրենց ցրվ
Հարցնում է՝ Լիլի Խաչատրյան
06.26.2025
Ընդհանրապես ասում են, որ վատ մտքերը միշտ գալիս են մեր ուղեղի մեջ, որի դեմ պայքարել չենք կարող, և մենք պարզապես չպետք է հետևենք նրանց։ Այդ դեպքում Հիսուս ինչո՞ւ է ասում, որ նա, ով որևէ կնոջ կնայի ցանկությամբ, արդեն շնացավ իր մտքում։
Հարցնում է՝ Հարություն Աղայան
06.24.2025
Ըստ իս Հայտնության գիրքը ամբողջովին տարբերվում է աստվածաշնչյան մյուս բոլոր գրքերից և մի տեսակ համահունչ չէ սիրո, մարդասիրության այն ոգուն, որ կա նրանցում, հատկապես չորս ավետարաններում։ Ինչո՞վ է այն կապվում մնացած բոլորին։
Հարցնում է՝ Ելենա Համբարյան
06.24.2025
Ասում են՝ այս կյանքը պարգև է, որի համար պետք է ուրչախ և շնորհակալ լինենք։ Այդ դեպքում ինչպե՞ս խոնարհաբար ընդունենք այն ամեն չարիքը, որ հասնում է մեզ տարբեր մարդկանցից ու կյանքից, և համբերել ու չբողոքել։ Մի՞թե այդպես պարգև կլինի։
Հարցնում է՝ Մանիկ Գևորգյան
06.17.2025
Դիտել բոլորը