Ե՞րբ է հիմնվել «Մանչ» բրենդը և ինչպիսի՞ ապրանքատեսականիով է ներկայանում հանրությանը։ Ինչու որոշվեց թողնել գործունեության լայն դաշտը՝ Մոսկվայում, և բիզնեսը հիմնել Գյումրիում։ Որո՞նք էին այն դժվարությունները, որ ծառացան «Մանչ»-ի դեմ, և ինչպե՞ս հաղթահարվեցին։ Մարդու ներքին վախերի և իրականության տարբերությունը․ ինչպե՞ս վարվել դրանց հետ։ Ուրիշների կարծիք․ այն օգնո՞ւմ է, թե՞ խանգարում։ Ինքնակրթության դերը՝ հաջողված բիզնեսի հիմքում։
Զրուցում ենք «Մանչ» բրենդի հիմնադիր Սուրեն Սուքիասյանի հետ։